Novinky

Dettol chrání to, co miluje!

Proto se letos spojil s Kapkou naděje a do nemocnic daroval produkty v hodnotě 115 tisíc korun. Zákazníci v zářijové kampani navíc přispěli více jak 350 tisíci korun

Značka Dettol pomáhá zabezpečit zdraví rodin více než 80 let a díky tomu je neodmyslitelně spjatá s vizí čistého a bezpečného domova. Jejím posláním není jen bránit šíření, ale i úsilí o udržitelnost, vzdělávání maminek po celém světě v oblasti hygieny a trvalý zájem o ochranu dětí před škodlivými mikroby. Dettol chrání to, co miluje, a i proto se letos spojil s Nadačním fondem Kapka naděje, který mohli během celého září podpořit zákazníci koupí jakéhokoliv produktu Dettol. Důvod, proč se Dettol rozhodl pro Kapku naděje je jednoduchý. „Osud nemocných dětí nám není lhostejný. Máme radost, že jsme se mohli spojit právě s Nadačním fondem Kapka naděje. Společně tak můžeme chránit děti i dospělé před nečistotami, pomáhat jim dodržovat správné hygienické návyky a zároveň tímto způsobem i podpořit dobrou věc, což je pro nás to nejmenší,“ říká za značku Dettol marketingová manažerka Marie Zmrhalová. V rámci zářijové kampaně se prodalo celkem 120 932 kusů a vybralo se 362 796 korun. Dettol navíc daroval do nemocnic produkty v hodnotě 115 tisíc korun!

Kapka naděje pomáhá jako jedna z nejstarších nadací v Česku

Nadační fond Kapka naděje zachraňuje již od roku 2000 dětské pacienty s poruchou krvetvorby, nádorovými onemocněními a ty, jejichž léčba vyžaduje transplantaci kostní dřeně. Cílem Kapky naděje je zlepšovat vybavenost českých nemocnic, přispívat ke zlepšení psychické pohody léčených dětí i jejich rodičů a podporovat vědecké projekty. Celkově Nadační fond pomohl částkou více než 200 milionů korun. „Kapka naděje pomáhá ve více než 50 nemocnicích po celé republice. Za 22 let svého působení financovala Nadace nákup více než 500 lékařských přístrojů, realizoval přes 200 projektů v oblasti psychosociální péče a podpořil 3 vědecké výzkumy v oboru hematologie a onkologie. I kdyby naše činnost pomohla zachránit jen jediný život, tak to stojí za to. Velmi náš proto těší podpora značky Dettol a jsme vděční za to, že ve firemním sektoru máme silné partnery, kterým leží na srdci pomoc těm nezranitelnějším,“ doplňuje zakladatelka Nadačního fondu Kapka naděje Vendula Pizingerová.

Text: redakce Zdraví, foto Sutterstock a archiv







Koupit časopis